Αρχική » Διατροφή » Τρόφιμα - Τροφές

Τρόφιμα – Τροφές

Τρόφιμα – Τροφές. Κρέας, φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, καφές, μέλια, superfoods. Θερμίδες, θεραπευτικές ιδιότητες, συστατικά & οφέλη στον οργανισμό και την υγεία

Σύκο – Το φρούτο του Αυγούστου. Ιδιότητες, θρεπτική αξία, βιταμίνες

Σύκο - Το φρούτο του Αυγούστου κατεξοχήν μεσογειακό. Ιδιότητες, θρεπτική αξία, βιταμίνες

Σύκο - Το φρούτο του Αυγούστου. Είναι ο καρπός της συκιάς που συναντάται αυτοφυές σχεδόν σε όλη τη Μεσόγειο. Έχει φυσική γλυκιά γεύση και αποτελεί ένα δροσερό επιδόρπιο ενός καλοκαιρινού γεύματος. Ιδιότητες, θρεπτική αξία, βιταμίνες

6 φρούτα και λαχανικά που έχουν καλύτερη γεύση τον Νοέμβριο

6 φρούτα και λαχανικά, μπρόκολο, κουνουπίδι, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και κάστανα που έχουν καλύτερη γεύση τον Νοέμβριο

6 φρούτα και λαχανικά του Νοεμβρίου (λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι, πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, κάστανα) που είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για να αντιμετωπίσουμε το κρύο του χειμώνα.

Παντζάρι. Το παρεξηγημένο λαχανικό του Μάη με τις λίγες θερμίδες

Παντζάρι (Beta vulgaris) ή κοκκινογούλι. Το παρεξηγημένο λαχανικό του Μάη με τις λίγες θερμίδες

Παντζάρι. Το παρεξηγημένο λαχανικό του Μάη. Η πλούσια αντικαρκινική και ανοσοενισχυτική του δράση. Τα παντζάρια (και τα παντζαρόφυλλα) είναι λαχανικά, με λίγες θερμίδες, χωρίς περιεκτικότητα ζάχαρης και με φαρμακευτικές ιδιότητες