Αρχική » Επισκευή - Service » Ραντεβού για συντήρηση καυστήρα και λέβητα από τεχνικούς στο 11888
Collage συντήρηση, επισκευή, service καυστήρα - λέβητα πετρελαίου θέρμανσης | Home Heating Diesel Engine

Ραντεβού για συντήρηση καυστήρα και λέβητα από τεχνικούς στο 11888

Καυστήρας – λέβητας πετρελαίου θέρμανσης (diesel). Συντήρηση και επισκευή. Ραντεβού με επαγγελματίες τεχνικούς (έμπειρους καυστηρατζήδες που συνεργάζονται με το 11888 giaola) για μπεκ, φίλτρα, κυκλοφορητή, καυσαέρια, εξαέρωση καλοριφέρ κ.ά.

Καυστήρας – λέβητας πετρελαίου θέρμανσης. Συντήρηση και επισκευή

Τεχνικός για ραντεβού άμεσα με 3 απλά βήματα για την επισκευή, συντήρηση, service του καυστήρα – λέβητα πετρελαίου θέρμανσης. Εύκολα, γρήγορα με την εγγύηση και αξιοπιστία του 11888 giaola:

  1. Διαλέγεις την περιοχή εξυπηρέτησης σου σε όλη την Αττική
  2. Βάζεις το τηλέφωνό σου για ΔΩΡΕΑΝ κλήση από τον τεχνικό
  3. Ο επαγγελματίας  τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σου μέσα σε 3 λεπτά

✔ Άμεση εξυπηρέτηση σε όλη την Αττική 24/7

Προς το παρόν εξυπηρετούμε την περιοχή της Αττικής

HelpPost.gr ● Επιλεγμένος συνεργάτης του 11888 giaola

Τεχνικός άμεσα 24 ώρες για βλάβη – επισκευή – συντήρηση ατομικής μονάδας λέβητα – καυστήρα πετρελαίου.

  • Άμεση εξυπηρέτηση service σε όλη την Αττική – Αθήνα
  • Το 11888 giaola εγγυάται ότι ένας τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σου άμεσα
  • Ο τεχνικός στην πόρτα σου 24/7, Δευτέρα μέχρι Κυριακή 24 ώρες
  • Μόνο αξιόπιστοι επαγγελματίες τεχνικοί για βλάβες – εργασίες

Σε περίπτωση που χρειάζεσαι άμεσα έναν ειδικό τεχνικό για επισκευή καυστήρα – λέβητα για πετρέλαιο, επικοινώνησε διαδικτυακά με το 11888 giaola και εμείς θα σου φέρνουμε τον τεχνικό στην πόρτα σου άμεσα και υπεύθυνα

Ενδεικτικές περιοχές εξυπηρέτησης σε Αθήνα – Αττική

Άμεση εξυπηρέτηση για λέβητες – καυστήρες πετρελαίου (diesel) σε όλη την Αττική – Αθήνα σε περιοχές ενδεικτικά:

  • Αγία Βαρβάρα
  • Αγία Παρασκευή
  • Άγιοι Ανάργυροι
  • Άγιος Δημήτριος
  • Άγιος Ιωάννης Ρέντης
  • Άγιος Νικόλαος
  • Αιγάλεω
  • Άλιμος
  • Αμπελόκηποι
  • Αργυρούπολη
  • Αχαρνές
  • Βάρκιζα
  • Βοτανικός
  • Βούλα
  • Βουλιαγμένη
  • Βριλήσσια
  • Βύρωνας
  • Γαλάτσι
  • Γέρακας
  • Γκάζι
  • Γκύζη
  • Γλυκά νερά
  • Γλυφάδα
  • Γουδί
  • Δάφνη
  • Διόνυσο
  • Δραπετσώνα
  • Δροσιά
  • Εκάλη
  • Ελευσίνα
  • Ελληνικό
  • Εξάρχεια
  • Ζεφύρι
  • Ζωγράφου
  • Ηλιούπολη
  • Ηράκλειο Αττικής
  • Θησείο
  • Θρακομακεδόνες
  • Ίλιον
  • Ιλίσια
  • Καισαριανή
  • Καλαμάκι
  • Καματερό
  • Κάτω Πατήσια
  • Κερατσίνι
  • Κηφισιά
  • Κολωνάκι
  • Κολωνός
  • Κορυδαλλός
  • Κουκάκι
  • Κυψέλη
  • Λυκόβρυση
  • Μάνδρα
  • Μαρούσι
  • Μελίσσια
  • Μεταμόρφωση
  • Μεταξουργείο
  • Μετς
  • Μοναστηράκι
  • Μοσχάτο
  • Νέα Ερυθραία
  • Νέα Σμύρνη
  • Νέο ψυχικό
  • Νίκαια
  • Παλαιό Φάληρο
  • Παλλήνη πέραμα
  • Πειραιάς
  • Περιστέρι
  • Πεύκη
  • Πολιτεία
  • Ριζούπολη
  • Ταύρος
  • Φάληρο
  • Χαϊδάρι
  • Χολαργός.

Μήπως έχεις καυστήρα θέρμανσης φυσικού αερίου αντί για πετρελαίου;

Διαβάστε το άρθρο μας & φόρμα για ραντεβού με τεχνικό για συντήρηση & επισκευή – service οικιακού καυστήρα – λέβητα φυσικού αερίου (gas).

Κεντρική θέρμανση | Οικιακός Λέβητας – Καυστήρας πετρελαίου

Το σύστημα βασίζεται στην κυκλοφορία νερού, που ζεσταίνεται στο λέβητα και μεταφέρεται με τον κυκλοφορητή στα θερμαντικά σώματα. Τα θερμαντικά σώματα μεταδίδουν τη θερμότητα από το νερό στο περιβάλλον του σπιτιού.

Έτσι το νερό κρυώνει και κατεβαίνει στο λέβητα, όπου ξαναζεσταίνεται για να κυκλοφορήσει πάλι και να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία.

Οι εγκαταστάσεις αυτές είναι βασικά ο λέβητας πετρελαίου (καζάνι), όπου ζεσταίνεται το νερό, που έρχεται από τα σώματα και ο καυστήρας που δίνει την απαραίτητη φωτιά, χρησιμοποιώντας σαν καύσιμη ύλη το πετρέλαιο.

Ακόμα, υπάρχει ο καπναγωγός, που οδηγεί τα καυσαέρια της καύσης από το λέβητα μέχρι τη βάση της καμινάδας και βέβαια οι σωληνώσεις του ζεστού και κρύου νερού, που συνδέονται με το λέβητα και με το δοχείο διαστολής, που βρίσκεται μέσα στο λεβητοστάσιο ή πάνω στην ταράτσα.

Τι είναι ο λέβητας πετρελαίου (καζάνι) και τι ο καυστήρας

Ο λέβητας πετρελαίου είναι ίσως το πιο σημαντικό τμήμα ενός συστήματος κεντρικής θέρμανσης με πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή υγραέριο, καθώς είναι αυτός που προσδίδει στο νερό που κυκλοφορεί στους σωλήνες την παραγόμενη από την καύση θερμότητα και το ζεσταίνει.

Ο καυστήρας βέβαια είναι το μέσο εκείνο που πραγματοποιεί την καύση των διαφόρων καυσίμων για την παραγωγή θερμότητας.

Οι λέβητες διακρίνονται σε μαντεμένιους και χαλύβδινους όσον αφορά το υλικό κατασκευής τους, σε επιτοίχιους ή επιδαπέδιους (όσον αφορά τον τρόπο σύνδεσης των λεβήτων φυσικού αερίου και υγραερίου), ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί και νέα κατηγορία που σχετίζεται με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν και είναι οι λέβητες συμπύκνωσης.

Καυστήρας – λέβητας πετρελαίου θέρμανσης – Πως λειτουργεί

Καυστήρας – λέβητας πετρελαίου θέρμανσης – Πως λειτουργεί. Ο καυστήρας πετρελαίου ελέγχεται από αυτοματισμούς. Για να αρχίσει την λειτουργία του πρέπει το ηλεκτρονικό του να δεχθεί ηλεκτρική εντολή (φάση) από τον θερμοστάτη του πίνακα του λέβητα. Όταν γίνει αυτό τότε συμβαίνουν με την σειρά τα εξής:

  1. Το ηλεκτρονικό δίνει εντολή στο μοτέρ του καυστήρα. Αυτό αρχίζει να περιστρέφεται και μαζί του αρχίζει να περιστρέφεται η φτερωτή και η αντλία πετρελαίου. Αυτό αργεί για λίγο να συμβεί σε καυστήρες με προθερμαντήρα. Θα πρέπει πρώτα το πετρέλαιο να θερμανθεί μέσα στον σωλήνα πετρελαίου του καυστήρα και μετά να αρχίσουν οι παραπάνω διεργασίες.
  2. Αρχίζει να λειτουργεί ο μετασχηματιστής και δημιουργείται σπινθήρας στην άκρη των ηλεκτροδίων πάνω από το μπεκ. Σε ορισμένους καυστήρες αυτό γίνεται την στιγμή που ανοίγει η ηλεκτρομαγνητική βάνα πετρελαίου και αρχίζει να ψεκάζει πετρέλαιο το μπεκ.
  3. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα (2 μέχρι 15 ανάλογα τον τύπο του καυστήρα) και εφ όσον δεν υπάρχει φλόγα μέσα στον καυστήρα ανοίγει η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα πετρελαίου. Μια ορισμένη ποσότητα καυσίμου πλέον πρεσάρεται προς το μπεκ). Έτσι γίνεται ο ψεκασμός του πετρελαίου και η ανάμειξη του με τον αέρα που ήδη παρέχει η φτερωτή. Το μείγμα αυτό πετρελαίου αέρα αναφλέγεται από τον σπινθήρα των ηλεκτροδίων.
  4. Το φωτοκύτταρο πλέον δέχεται το φως της φλόγας και μετά από λίγα δευτερόλεπτα δίνει εντολή (μέσω του ηλεκτρονικού) για διακοπή λειτουργίας του μετασχηματιστή, ενώ ο καυστήρας συνεχίζει να λειτουργεί.
  5. Όταν κοπεί η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς το ηλεκτρονικό επειδή δίνει εντολή ο θερμοστάτης χώρου ή ο θερμοστάτης του καυστήρα από τον πίνακα του λέβητα ή και από άλλη αιτία, σταματά η λειτουργία του καυστήρα. Σταματά δηλαδή το μοτέρ και κλείνει η ηλεκτρομαγνητική βάνα πετρελαίου.

Γιατί είναι απαραίτητη η συντήρηση του καυστήρα – λέβητα πετρελαίου;

Γιατί είναι απαραίτητη η συντήρηση του καυστήρα – λέβητα πετρελαίου;

  • Ένα καλοσυντηρημένο και καλορυθμισμένο σύστημα καυστήρα – λέβητα αυξάνει την συνολική θερμική απόδοση της εγκατάστασης.
  • Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 50%.
  • Αυξάνει τον χρόνο ζωής του συστήματος καυστήρα – λέβητα και μειώνει τις πιθανότητες κάποιας σοβαρής βλάβης.
  • Το κόστος συντήρησης δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό και αποσβένεται από την εξοικονόμηση πετρελαίου που επιτυγχάνεται από την ομαλή λειτουργία του καυστήρα.
  • Συντηρώντας τις εγκαταστάσεις θέρμανσης εξασφαλίζετε την ασφάλεια τόσο την δική σας, όσο και των παιδιών σας

Η κατάλληλη περίοδος για την συντήρηση καυστήρα – λέβητα πετρελαίου

Η περίοδος συντήρησης του συγκροτήματος λέβητα πετρελαίου – καυστήρα ξεκινά με το τέλος της χειμερινής περιόδου (Απρίλιο έως Μάιο).

Έτσι, προστατεύετε το λέβητα από διάβρωση αφού οι διαβρωτικές επικαθήσεις απομακρύνονται έγκαιρα ενώ παράλληλα η ποιότητα της εργασίας είναι σίγουρα πολύ καλύτερη αφού ο εγκαταστάτης – συντηρητής (καυστηρατζήδες) τη περίοδο αυτή έχει τη δυνατότητα καλύτερου προγραμματισμού του χρόνου εργασίας του.

Οι κυριότερες εργασίες στην συντήρηση καυστήρα – λέβητα πετρελαίου

Οι κυριότερες εργασίες στην συντήρηση καυστήρα – λέβητα πετρελαίου.

  • Ο καθαρισμός και η συντήρηση του καυστήρα και του λέβητα πετρελαίου
  • Οι κατάλληλες ρυθμίσεις στον καυστήρα για οικονομία καυσίμου και ελαχιστοποίηση των εκπομπών
  • Ο έλεγχος των καυσαερίων
  • Ο έλεγχος του κυκλοφορητή
  • Ο έλεγχος των αυτοματισμών
  • Ο έλεγχος της καλής λειτουργίας
  • Αντικατάσταση ανταλλακτικών όταν κρίνεται απαραίτητο

Καυστήρας – λέβητας πετρελαίου| Πόση ώρα διαρκεί μια συντήρηση;

Σε απλές περιπτώσεις η συντήρηση καυστήρα – λέβητα πετρελαίου μέχρι 150000kcal μπορεί να διαρκέσει από σαράντα λεπτά έως μια ώρα.

ΕΠΙΣΚΕΥΗ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Κατά τη διαδικασία της συντήρησης του ατομικού οικιακού λέβητα – καυστήρα πετρελαίου, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω ομάδες εργασιών (αναφέρονται ενδεικτικά):

Καθαρισμός καυστήρα – λέβητα πετρελαίου | Θάλαμος καύσης, στάχτη

Ο καθαρισμός – συντήρηση ενός καυστήρα – λέβητα πετρελαίου, είναι από τις εργασίες που θα πρέπει να γίνουν πριν θέσουμε σε λειτουργία ξανά την κεντρική θέρμανση.

  1. Αρχική τοποθέτηση, συντήρηση – αντικατάσταση & λειτουργία καυστήρα πετρελαίου.
  2. Καθαρισμός της θερμαντικής εσωτερικής επιφάνειας (θάλαμος καύσης) και των αεραυλών σε λέβητα πετρελαίου.
  3. Ο καθαρισμός λέβητα γίνεται με ειδικές συρμάτινες βούρτσες οι οποίες αποκολλούν τα κατάλοιπα από τον φλογοθάλαμο και τους φλογοαυλούς (τούμπο) του λέβητα. Η απομάκρυνση των καταλοίπων γίνεται με ηλεκτρική σκούπα υψηλής απόδοσης.
  4. Χημικός καθαρισμός λέβητα πετρελαίου για άλατα νερού ή λεβητόλιθου.
  5. Ξηρός καθαρισμός λέβητα πετρελαίου από τέφρα (στάχτη), αιθάλη & υπολείμματα καύσης.

Έλεγχος και καθαρισμός εξαρτημάτων καυστήρα | Μπεκ, ακίδες, τάμπερ

Ένας καυστήρας – λέβητας πετρελαίου αποτελείται από ένα σύνολο εξαρτημάτων και οργάνων που είναι προσαρμοσμένα πάνω στον κορμό του καυστήρα και είναι απαραίτητο να ελεγχθούν από εξειδικευμένους τεχνικούς.

  1. Αποκατάσταση της θερμομόνωσης της εξωτερικής επιφάνειας του λέβητα και των σωληνώσεων του λεβητοστάσιου.
  2. Service – Έλεγχος και καθαρισμός των εξαρτημάτων σε καυστήρα – λέβητα πετρελαίου.
  3. Καθαρισμός ή αντικατάσταση του ακροφυσίου (μπεκ καυσίμου) σε καυστήρα πετρελαίου.
  4. Καθαρισμός στις ακίδες ή ακίδας ανάφλεξης σε καυστήρα πετρελαίου.
  5. Ρύθμιση στο τάμπερ του αέρα (για την εισαγωγή αέρα για την ανάμειξη με το πετρέλαιο).
  6. Καθαρισμός και μέτρηση αντλίας πετρελαίου σε καυστήρα λέβητα πετρελαίου.

Φίλτρα & δεξαμενή πετρελαίου | Έλεγχος διαρροών και καθαρισμός

Η δεξαμενή πετρελαίου είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης (λέβητας πετρελαίου).

Το φίλτρο πετρελαίου τοποθετείται στην γραμμή τροφοδοσίας από τη δεξαμενή προς τον καυστήρα.

  1. Έλεγχος, καθαρισμός ή αντικατάσταση φίλτρων και φλάντζας σε λέβητα πετρελαίου.
  2. Καθαρισμός της δεξαμενής πετρελαίου από σκουριές, λάσπες, νερό (μετά την εκκένωσή της).
  3. Έλεγχος στις σωληνώσεις μεταφοράς πετρελαίου από την δεξαμενή προς τον καυστήρα.
  4. Έλεγχος διαρροών στην αντλία πετρελαίου (σφίξιμο στα παξιμάδια, αντικατάσταση σε φλάντζες).
  5. Έλεγχος διαρροής και υψομετρικής διαφοράς στην δεξαμενή πετρελαίου.
  6. Τοποθέτηση στην δεξαμενή πετρελαίου βελτιωτικά καύσης – καθαριστικά μπεκ.

Οι κυριότερες – πιθανές βλάβες σε καυστήρες – λέβητες πετρελαίου

Οι κυριότερες βλάβες σε καυστήρες – λέβητες πετρελαίου (diesel). Βρείτε γιατί δεν λειτουργεί ο καυστήρας – λέβητας πετρελαίου και καλέστε τεχνικό (καυστηρατζή) για να αποκαταστήσει την βλάβη.

  1. Ο λέβητας πετρελαίου δεν ανάβει (δεν ξεκινά) ενώ υπάρχει πετρέλαιο και ρεύμα στην εγκατάσταση.
  2. Ανάβει ο καυστήρας πετρελαίου και μετά από λίγο σβήνει εξαιτίας χαλαμένου φωτοκύτταρου.
  3. Ανάβει ο λέβητας και μετά από λίγο σβήνει από χαλασμένο ηλεκτρονικό (πλακέτα).
  4. Ανάβει ο καυστήρας και μετά από λίγο σβήνει από κακοσυνδεμένο φωτοκύτταρο.
  5. Υπάρχει φως από φλόγα ή άλλη αιτία μέσα στον λέβητα πριν από το άνοιγμα της ηλεκτρομαγνητικής βάνας πετρελαίου.
  6. Δεν δημιουργείται σπινθήρας στον καυστήρα επειδή είναι χαλασμένος ο μετασχηματιστής.
  7. Ο αέρας είναι πολύ περισσότερος από αυτόν που απαιτείται (κακή ρύθμιση του τάμπερ ή λανθασμένη τοποθέτη του διασκορπιστήρα).
  8. Δεν βλέπει φως το φωτοκύτταρο μετά το άνοιγμα της βάνας πετρελαίου, επειδή κατά πάσα πιθανότητα είναι λερωμένο ή είναι χαλασμένο ή φταίει το ηλεκτρονικό.
  9. Ατμοποίηση και ανάφλεξη των σταγονιδίων που στάζουν μεταξύ μπέκ και υποδοχής – Ο καυστήρας πετρελαίου ξεκινά ανώμαλα (με διακοπές).
  10. Ακούγεται θόρυβος στην αντλία πετρελαίου – Πιθανή ύπαρξη αέρα στην αντλία (απαιτείται εξαέρωση).
  11. Υπάρχουν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα λόγω χαμηλής πίεσης αντλίας.
  12. Λόγω βρώμικης βάνας ή φίλτρων, υπάρχουν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα.
  13. Σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα, εμφανίζονται, λόγω του ότι το μπέκ βρίσκεται μακριά από τον διασκορπιστήρα.
  14. Υπάρχει διαρροή πετρελαίου μεταξύ μπεκ και σωλήνα πετρελαίου όταν βρεθούν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα.
  15. Υπάρχουν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα καθώς υπάρχει καρβουνιά ή βρωμιά στην έξοδο του μπεκ.
  16. Εξαιτίας ύπαρχκης αέρα στον σωλήνα του καυστήρα, παρατηρούνται σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα.
  17. Φαίνονται σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα από χαλασμένη ηλεκτρομαγνητική βάνα πετρελαίου.
  18. Παρατηρούνται σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα από ελαττωματικό μπεκ.
  19. Λόγω λάθους γωνίας ψεκασμού των μπέκ, υπάρχουν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα.
  20. Υπάρχουν σταγόνες πετρελαίου ή κάρβουνο στην μπούκα ή στον διασκορπιστήρα λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στην μπούκα.
  21. Έκρηξη στην αρχή της καύσης (στο ξεκίνημα) από κακό σχηματισμό σπινθήρα.
  22. Από αναθυμιάσεις πετρελαίου μέσα στον λέβητα γίνεται έκρηξη στο ξεκίνημα της καύσης.
  23. Έκρηξη στην αρχή της καύσης (στο ξεκίνημα) από ελαττωματικό μπεκ πετρελαίου.
  24. Στο ξεκίνημα της καύσης γίνετε έκρηξη, λόγω μεγάλης αντίστασης του λέβητα ή από κακό ελκυσμό.
  25. Έκρηξη στο ξεκίνημα της καύσης από διαρροή μεταξύ μπεκ και σωλήνα πετρελαίου.

Έλεγχος στη φλόγα – ανάφλεξη σε καυστήρα – λέβητα πετρελαίου

Προβλήματα στην φλόγα – ανάφλεξη σε ατομική μονάδα, καυστήρα – λέβητα πετρελαίου.

Είναι απαραίτητος ο έλεγχος από μάστορα, ώστε να αποφύγουμε σοβαρότερες μελλοντικές ζημιές αλλά και σπατάλη καυσίμων.

  1. Καθαρισμός ή αλλαγή στο φωτοκύτταρο ή φωτοαντίσταση (επιτηρεί την φλόγα της καύσης του μείγματος πετρελαίου αέρα).
  2. Έλεγχος ή αντικατάσταση στα ηλεκτρόδια ή σπινθηριστές ή αναφλεκτήρες (είναι προσαρμοσμένα πάνω από το μπέκ).
  3. Η φλόγα παρεκλίνει από καταστρεμμένο μπεκ σε καυστήρα πετρελαίου.
  4. Από βρωμιά στο μπεκ σε καυστήρα πετρελαίου η φλόγα παρεκλίνει.
  5. Από καρβουνιά στο μπεκ σε λέβητα πετρελαίου (diesel) η φλόγα δείχνει να παρεκλίνει.
  6. Έχουμε παρέκλιση στη φλόγα από κακό κεντράρισμα μπέκ καυστήρα diesel.
  7. Από κακή συμμετρία στην κεφαλή ανάμειξης καύσης η φλόγα στον καυστήρα παρεκλίνει.
  8. Η φλόγα στο καυστήρα είναι πολύ μακριά γιατί το πετρέλαιο είναι κρύο – παγωμένο ή παχύρρευστο.
  9. Η φλόγα στο καυστήρα πετρελαίου είναι πολύ μακριά γιατί η κεφαλή καύσης είναι κακορυθμισμένη.
  10. Λόγω μικρής πίεσης καυσίμου, η φλόγα στο καυστήρα πετρελαίου είναι πολύ μακριά.
  11. Το μπέκ σε καυστήρα πετρελαίου είναι μικρό σε μοίρες και η φλόγα δείχνει να παρεκλίνει.
  12. Η φλόγα στο καυστήρα είναι πολύ μακριά γιατί το μπέκ είναι πολύ μεγάλο για το θάλαμο καύσης.
  13. Στον καυστήρα πετρελαίου η φλόγα παρεκλίνει καθώς υπάρχει καρβουνιά στο bec.
  14. Από κακό κεντράρισμα μπέκ (bec) παρατηρείται παρέκλιση της φλόγας σε καυστήρα πετρελαίου.
  15. Η φλόγα παρεκλίνει λόγω κακής συμμετρίας στην κεφαλή ανάμειξης καύσης σε λέβητα πετρελαίου.
  16. Η φλόγα κάνει «αστράκια» λόγω ελαττωματικής μπούκας ή μπέκ σε λέβητα πετρελαίου.
  17. Η κακή εκνέφωση δημιουργεί μεγάλα σταγονίδια τα οποία δεν καίγονται αμέσως και δημιουργούνται τα λεγόμενα «αστράκια».
  18. Η φλόγα κάνει «αστράκια» επειδή περίσσεια αέρα ή χαμηλή πίεση πετρελαίου.
  19. Η φλόγα κάνει «αστράκια» λόγω του ότι το πετρέλαιο είναι παχύρρευστο.
  20. Όχι σταθερή φλόγα και κακή ανάφλεξη σε λόγω μεγάλης πίεσης αέρα σε καυστήρα πετρελαίου.
  21. Κακή ανάφλεξη και όχι σταθερή φλόγα επειδή το μπεκ είναι πολύ μπροστά.

Καθαρισμός – αντικατάσταση του ακροφυσίου (μπεκ – bec) σε λέβητα

Οι πετρελαιοκινητήρες είναι απαιτητικοί όσον αφορά την συντήρηση τους (όπως δηλαδή ο λέβητας πετρελαίου).

Ιδιαίτερη σημασία έχουν εξαρτήματα, όπως τα μπεκ (bec) πετρελαίου, όπου θα πρέπει να γίνεται τακτικός έλεγχος από εξειδικευμένα συνεργεία.

  1. Καθαρισμός του ακροφυσίου (μπεκ) του καυστήρα πετρελαίου ή αντικατάστασή του.
  2. Δεν υπάρχει πετρέλαιο στις σωληνώσεις και δεν γίνεται ο ψεκασμός στο μπεκ.
  3. Δεν γίνεται ψεκασμός πετρελαίου επειδή έχει χαλάσει η ηλεκτρομαγνητική πετρελαίου.
  4. Δεν ψεκάζεται πετρέλαιο επειδή έχει βουλώσει το μπεκ ή ο σωλήνας παροχής πετρελαίου.
  5. Λόγω βλάβης στο ηλεκτρονικό του μοτέρ, δεν ψεκάζεται πετρέλαιο.
  6. Δεν ψεκάζεται πετρέλαιο επειδή από άλλες αιτίες (παγωμένο πετρέλαιο, νερό στο πετρέλαιο ή σκουπίδια κ.λ.π.).
  7. Διαρροή μεταξύ μπέκ (bec) και υποδοχής σε λέβητα πετραλαίου.
  8. Παρατηρείται μεγάλη θερμοκρασία ακτινοβολίας στην μπούκα σε καυστήρα πετρελαίου.
  9. Καθαρισμός ή αντικατάσταση μπεκ σε λέβητες πετρελαίου – Το μπεκ είναι βουλωμένο.
  10. Προτιμότερο είναι να το αντικαθιστούμε με ένα καινούργιο παρά να το καθαρίζουμε. Κατά τον καθαρισμό του μπέκ από κατάλοιπα υπάρχει πιθανότητα καταστροφής του.
  11. Από κακή λειτουργία ή βρωμιά στην βαλβίδα αντεπιστροφής αυξομειώνεται η παροχή στην έξοδο του μπέκ.

Έλεγχος σε σπινθήρα – ηλεκτρόδια και ηλεκτρονικό σε λέβητα diesel

Ο έλεγχος σε σπινθήρα – ηλεκτρόδια και ηλεκτρονικό σε λέβητα πετρελαίου είναι από τις εργασίες που θα πρέπει να γίνονται στην ετήσια συντήρηση (service) για την ομαλή έναρξη (άναμμα) του λέβητα.

  1. Δεν δημιουργείται σπινθήρας επειδή είναι κατεστραμμένα ή βρώμικα τα ηλεκτρόδια.
  2. Λόγω λάθους τοποθέτησης των ηλεκτροδίων σε καυστήρα πετρελαίου, δεν δημιουργείται σπινθήρας.
  3. Δεν δημιουργείται σπινθήρας επειδή είναι χαλασμένο το ηλεκτρονικό σε λέβητα πετρελαίου.

Συντήρηση στον κινητήρα (μοτέρ) σε καυστήρα – λέβητα πετρελαίου

Συντήρηση στον κινητήρα (μοτέρ) σε καυστήρα – λέβητα πετρελαίου. Ο κινητήρας κινεί την φτερωτή του αέρα και την αντλία πετρελαίου με την οποία συνδέεται.

  1. Έχει πάθει βλάβη το ηλεκτρονικό (το ηλεκτρονικό δίνει εντολή στο μοτέρ του καυστήρα πετρελαίου).
  2. Δεν ξεκινά ο καυστήρας πετρελαίου – Πιθανόν να μην υπάρχει παροχή ρεύματος από το ηλεκτρονικό προς το μοτέρ.
  3. Έλεγχος αν έχει πέσει το θερμικό προστασίας στους τριφασικούς καυστήρες όταν δεν ξεκινά το μοτέρ (λέβητας πετρελαίου).
  4. Δεν ξεκινά το μοτέρ εξαιτίας χαλασμένου πυκνωτή σε λέβητα πετρελαίου.
  5. Λόγω φρακαρισμένης αντλίας πετρελαίου, δεν ξεκινά το μοτέρ σε καυστήρα για πετρέλαιο (diesel).
  6. Δεν ξεκινά το μοτέρ εξαιτίας φρακαρισμένης φτερωτής σε καυστήρα – λέβητα πετρελαίου.

Κυκλοφορητής – αντλία νερού | Κολλημένος κινητήρας, θόρυβοι, πίεση

Ο κυκλοφορητής είναι μια αντλία φυγοκεντρικού τύπου που κινείται με την βοήθεια ηλεκτρικού ρεύματος.

Μεταφέρει το νερό από το λέβητα προς τα θερμαντικά σώματα και από αυτά ξανά πίσω στον λέβητα.

  1. Ο κυκλοφορητής (με ταχύτητες) δε λειτουργεί. Σε μονοφασικό κυκλοφορητή μπορεί να έχει καταστραφεί ο πυκνωτής εκκίνησης.
  2. Πιθανόν να είναι κολλημένος ο κινητήρας σε περίπτωση που ο κυκλοφορητής δε λειτουργεί.
  3. Ο κυκλοφορητής δε λειτουργεί. Πιθανόν οι επαφές ρύθμισης των ταχυτήτων περιστροφής μπορεί να είναι κατεστραμμένες.
  4. Σε τριφασικό κυκλοφορητή ελέγχουμε αν έχει ενεργοποιηθεί το θερμικό όταν ο κυκλοφορητής δε λειτουργεί.
  5. Θόρυβοι που συνδέονται με τη λειτουργία του κυκλοφορητή λόγω μεγάλης ταχύτητας νερού.
  6. Λόγω σκουπιδιών στην αντλία υπάρχει θόρυβος που προέρχεται από τη λειτουργία του κυκλοφορητή.
  7. Θόρυβοι προερχόμενοι από μεταφορά δονήσεων από τον κυκλοφορητή στις σωλήνες και εμφάνιση φαινομένων συντονισμού.
  8. Αν η πίεση του νερού μειωθεί, παρατηρούνται θόρυβοι προερχόμενοι από τη λειτουργία του κυκλοφορητή λόγω σπηλαίωσης.

Αντλία πετρελαίου | Πιθανές βλάβες (φίλτρο, πίεση, κομπλέρ, σωλήνας)

Για να αποφευχθούν οι βλάβες στην αντλία πετρελαίου θα πρέπει να γίνεται τακτική συντήρηση και έλεγχος των εξαρτημάτων του.

  1. Καθαρισμός της αντλίας πετρελαίου και των φίλτρων πετρελαίου στη σωληνογραμμή, που φέρνει το καύσιμο από τη δεξαμενή στον καυστήρα.
  2. Αλλαγές στην πίεση πετρελαίου από ελαττωματική αντλία (πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης ή στην αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου).
  3. Από βρώμικο φίλτρο αντλίας ή φίλτρο πετρελαίου, η πίεση της αντλίας πετρελαίου δεν είναι σταθερή.
  4. Η πίεση της αντλίας πετρελαίου δεν είναι σταθερή λόγω βρώμικου μπεκ (bec).
  5. Λόγω ελαττωματικού κομπλέρ αντλίας, η πίεση της αντλίας πετρελαίου δεν είναι σταθερή.
  6. Η πίεση της αντλίας πετρελαίου δεν είναι σταθερή λόγω ελαττωματικής ή βρώμικης βάνας πετρελαίου.
  7. Εξαιτίας βουλωμένου σωλήνα επιστροφής πετρελαίου, η πίεση της αντλίας πετρελαίου δεν είναι σταθερή.

Καπνός και έλεγχος εκπομπής καυσαερίων σε καυστήρα – λέβητα diesel

Καπνός και έλεγχος εκπομπής καυσαερίων σε καυστήρα – λέβητα diesel. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δείχνετε κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του καλοριφέρ.

Σε περίπτωση που ο λέβητας πετρελαίου, βγάζει μαύρο καπνό σταματήστε τη λειτουργία του καυστήρα και ειδοποιήστε αμέσως τον συντηρητή σας.

  1. Στεγανοποίηση τυχόν διαρροών καυσαερίων με κατάλληλα υλικά (αμιαντοκορδόνι, υαλοκορδόνι, φλάντζα καυστήρα, ή φλάντζα οπής παρατήρησης).
  2. Λόγω κακής εκνέφωσης εμφανίζεται μαύρος καπνός κατά την καύση σε λέβητα πετρελαίου.
  3. Δημιουργείται έντονος καπνός κατά την καύση λόγω κακής μίξης πετρελαίου με αέρα.
  4. Εξαιτίας βουλωμένου λέβητα πετρελαίου ή καμινάδας ή από κακό ελκυσμό έχουμε μαύρο καπνό στην καύση.
  5. Μαύρος καπνός κατά την καύση λόγω κακής ρύθμισης αέρα (λίγος αέρας) σε καυστήρα πετρελαίου.
  6. Λόγω πτώσης τάσης ρεύματος στον καυστήρα πετρελαίου, παρατηρείται μαύρος καπνός κατά την καύση.
  7. Μαύρος καπνός κατά την καύση καθώς έχει χαλαρώσει η φτερωτή πάνω στον άξονα του μοτέρ σε λέβητα πετρελαίου.
  8. Εξαιτίας βρώμικης φτερωτής στον άξονα – μοτέρ σε λέβητα πετρελαίου, παρουσιάζεται μαύρος καπνός κατά την καύση.
  9. Μαύρος καπνός κατά την καύση λόγω ελαττωματικού μπέκ σε λέβητα πετρελαίου.
  10. Λόγω κακής ρύθμισης της αντλίας πετρελαίου, βγαίνει μαύρος καπνός κατά την καύση.
  11. Υπάρχει μαύρος καπνός κατά την καύση εξαιτίας φρακαρισμένης εισόδου αέρα σε λέβητα πετρελαίου.

Μέτρηση καυσαερίων (θερμοκρασία, αέρας) και ρύθμιση καυστήρα (καύση)

Μέτρηση καυσαερίων (θερμοκρασία, αέρας) και ρύθμιση καυστήρα. Η σημαντικότερη εργασία στην συντήρηση του καυστήρα είναι η ρύθμιση καυστήρα (καύση), και η μέτρηση καυσαερίων.

Οι μετρήσεις συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό τόσο στην απόδοση του καυστήρα όσο και στην οικονομία του καυσίμου.

  1. Ρύθμιση της αναλογίας αέρα – πετρέλαιο για σωστή καύση και οικονομία στο λέβητα πετρελαίου.
  2. Έλεγχος και ρύθμιση του κυκλώματος αυτοματισμού, με το οποίο αρχίζει και σταματάει η καύση, των οργάνων ασφαλείας (θερμοστάτες, βαλβίδα ασφαλείας) και ένδειξης (θερμόμετρα, μανόμετρα).
  3. Μέτρηση καυσαερίων και ρύθμιση καυστήρα πετρελαίου (μέτρηση αιθάλης, CO2, θερμοκρασίας καυσαερίων).
  4. Η μέτρηση καυσαερίων και απόδοσης είναι η σημαντικότερη εργασία στις συντηρήσεις καυστήρων. Είναι η εργασία που εξοικονομεί καύσιμη ύλη, αυξάνει την απόδοση του λέβητα και δημιουργεί καύση φιλική προς το περιβάλλον.
  5. Ρύθμιση της αναλογίας αέρα και πετρελαίου, έτσι που να γίνεται σωστή καύση στο λέβητα.
  6. Ρύθμιση της σωστής θέσης του στροβιλιστή και των ηλεκτροδίων σε καυστήρα για πετρέλαιο.
  7. Λόγω μεγάλης περίσσειας αέρα, μικρά αναλογία CO2 υπάρχει αυξημένη θερμοκρασία στα καύσιμα (diesel).
  8. Υψηλή θερμοκρασία στα καύσιμα λόγω κάπνας στις επιφάνειες καύσης του λέβητα (στον φλογοθάλαμο).
  9. Λόγω μεγάλης πίεσης καυσίμου (πετρέλαιο) υπάρχει υψηλή θερμοκρασία καυσίμων στο λέβητα.
  10. Λόγω πολύ μεγάλου σε παροχή μπέκ σε λέβητα για πετρέλαιο, έχουμε υψηλή θερμοκρασία καυσίμων.
  11. Υψηλή θερμοκρασία καυσίμων λόγω του ότι δεν υπάρχουν στροβιλιστήρες (κόφτρες) στον λέβητα πετρελαίου.
  12. Ακούγεται θόρυβος στην αντλία πετρελαίου – Πιθανόν να υπάρχει μεγάλη υποπίεση ή βουλωμένα φίλτρα.
  13. Από μεγάλη παροχή αέρα από τον ανεμιστήρα έχουμε χαμηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του άνθρακα στα καυσαέρια.
  14. Χαμηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του άνθρακα στα καυσαέρια από μεγάλο ελκυσμό της καμινάδας.
  15. Λόγω εισροής αέρα στον λέβητα υπάρχει χαμηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του άνθρακα στα καυσαέρια.
  16. Χαμηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του άνθρακα στα καυσαέρια λόγω λάθους απόστασης μπέκ και διασκορπιστήρα.
  17. Χαμηλή θερμοκρασία καυσαερίων λόγω μικρής ικανότητας ψεκασμού στο μπεκ πετρελαίου.
  18. Μικρή θερμοκρασία καυσαερίων λόγω χαμηλής πίεσης πετρελαίου στον λέβητα.
  19. Μικρή θερμοκρασία καυσαερίων λόγω εισροής αέρα στον λέβητα πετρελαίου ή στην καμινάδα.

Καθαρισμός και έλεγχος καπνοδόχου (καμινάδας) για καπνό, ελκυσμό κ.ά

Καθαρισμός και έλεγχος καπνοδόχου (καμινάδας) για καπνό, ελκυσμό καυσαερίων κ.ά.

Λέγοντας καπνοδόχο, εννοούμε το σύνολο των δομικών στοιχείων, που εξασφαλίζουν την απαγωγή των καυσαερίων, από τις εστίες καύσης των λεβήτων στον εξωτερικό χώρο.

  1. Συντήρηση, καθαρισμός – επισκευή καπνοδόχου λέβητα πετρελαίου (μήπως η καμινάδα δεν τραβάει σωστά τον καπνό;).
  2. Έλεγχος για τον ελκυσμό (η τάση δηλαδή των καυσαερίων να ανεβαίνουν προς τα πάνω) της καμινάδας με ειδικά ηλεκτρονικά μηχανήματα.

Έλεγχος οργάνου αυτόματου πληρώσεως | Πίεση νερού, μανόμετρου, άλατα

Ο αυτόματος πλήρωσης τροφοδοτεί τον λέβητα πετρελαίου με νερό από το δίκτυο ύδρευσης.

Ο λέβητας πετρελαίου, διαθέτει ενσωματωμένη αποφρακτική βάνα και βαλβίδα αντεπιστροφής. Κατά το ετήσιο σέρβις της εγκατάστασης πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε έλεγχος.

  1. Έλεγχος οργάνου αυτόματου πληρώσεως, βαλβίδας αντεπιστροφής και μανόμετρου (νερά της εγκατάστασης).
  2. Συντήρηση – αντικατάσταση δοχείου διαστολής και βαλβίδας ασφαλείας στο λεβητοστάσιο.
  3. Δεν έχουμε πλήρωση της εγκατάστασης λόγω κολλήματος από άλατα – Δεν λειτουργεί ο αυτόματος πλήρωσης.
  4. Δεν λειτουργεί ο αυτόματος πλήρωσης λόγω μεγάλης αύξησης της πίεσης (Αυτό συμβαίνει όταν έχει καταστραφεί το ελατήριο).

Αλλαγή – συντήρηση ηλεκτροβάνας σε λέβητα πετρελαίου θέρμανσης

Αλλαγή – συντήρηση ηλεκτροβάνας σε λέβητα πετρελαίου θέρμανσης. Ηλεκτροβάνα είναι ο μηχανισμός που ελέγχει την είσοδο του ζεστού νερού θέρμανσης στο διαμέρισμα – οικεία.

  1. Συντήρηση – αντικατάσταση – επισκευή πίνακα αυτονομίας (ηλεκτροβάνες αυτονομίας).
  2. Ανοίγουμε τον θερμοστάτη του διαμερίσματος – κατοικίας και δεν ζεσταίνονται τα σώματα του καλοριφέρ.
  3. Υψηλή θερμοκρασία μέσα στην κατοικία που ξεπερνά το όριο που έχουμε ορίσει στον θερμοστάτη.
  4. Ανοίγουμε τον θερμοστάτη της οικίας – διαμερίσματος και δεν λειτουργεί ο καυστήρας.
  5. Κλείνουμε τον θερμοστάτη της οικίας – διαμερίσματος και δεν διακόπτεται η λειτουργία του καυστήρα.
  6. Χωρίς να έχουμε ανοίξει των θερμοστάτη του διαμερίσματος – οικίας έχουμε ζεστά τα σώματα του καλοριφέρ.

Σώματα καλοριφέρ | Έλεγχος για διαρροή, θόρυβο, ζεστό – κρύο σώμα

Σώματα καλοριφέρ. Έλεγχος για διαρροή, θόρυβο, ζεστό – κρύο σώμα. H συντήρηση των σωμάτων του καλοριφέρ από εξειδικευμένους τεχνικούς κατά την διάρκεια του ετήσιου service.

Ο έλεγχος συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης και συνεπώς στη μείωση κατανάλωσης του πετρελαίου.

  1. Έλεγχος ανοδίου της εγκατάστασης θέρμανσης για την προστασία των σωληνώσεων της εγκατάστασης.
  2. Ο λέβητας είναι σε λειτουργία, και το σώμα του καλοριφέρ είναι ζεστό κάτω και κρύο πάνω.
  3. Είναι πολύ ένα συνηθισμένο περιστατικό και συνήθως οφείλεται σε αέρα που έχει εγκλωβιστεί μέσα στο σύστημα της θέρμανσης. Χρειάζεται εξαέρωση.
  4. Το καλοριφέρ είναι κρύο κάτω και ζεστό πάνω και ο λέβητας λειτουργεί κανονικά.
  5. Δεν θερμαίνεται επαρκώς στο κάτω μέρος λόγω της παρουσίας λάσπης και βρωμιάς. Αυτό αντιμετωπίζεται με μηχανικό και χημικό καθαρισμό.
  6. Όλα τα καλοριφέρ είναι ζεστά εκτός από ένα – Μπορεί να έχει κολλήσει η θερμοστατική βαλβίδα / θερμοστατική κεφαλή.
  7. Βεβαιωθείτε ότι ο λέβητας τροφοδοτείτε με ρεύμα και δεν έχει πέσει κάποια ασφάλεια όταν δεν ζεσταίνει το καλοριφέρ σε όλο το σπίτι.
  8. Δεν ζεσταίνει το καλοριφέρ σε όλο το σπίτι – Βεβαιωθείτε ότι η τροφοδοσία πετρελαίου είναι απρόσκοπτη.
  9. Δεν ζεσταίνει το καλοριφέρ σε όλο το σπίτι – Ελέγξτε την πίεση του δικτύου.
  10. Θόρυβος στα σώματα καλοριφέρ (ακούμε μεταλλικό χτύπημα στα σώματα). Πιθανή βλάβη στον κυκλοφορητή.
  11. Αέρας στα σώματα καλοριφέρ. Πιθανόν από χαλασμένο αυτόματο πλήρωσης ή δοχείου διαστολής.

Έλεγχος – συντήρηση στην ηλεκτρική εγκατάσταση (ρεύμα) στο λέβητα

Κατά την διάρκεια του σέρβις, θα ήταν καλό να γίνεται έλεγχος – συντήρηση στην ηλεκτρική εγκατάσταση (ρεύμα) στο λέβητα για να διαπιστωθεί ότι όλα τα μέρη λειτουργούν όπως προβλέπεται και η εγκατάσταση λειτουργία ομαλά.

  1. Δεν υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς το ηλεκτρονικό του καυστήρα πετρελαίου.
  2. Αντικατάσταση χαλασμένου ηλεκτρονικού σε καμένο μετασχηματιστή στον καυστήρα πετρελαίου.
  3. Καμένος μετασχηματιστής σε καυστήρα πετρελαίου. Αλλάζουμε το χαλασμένο – προβληματικό φωτοκύτταρο.
  4. Αλλαγή καμένου μετασχηματιστή σε λέβητα – καυστήρα πετρελαίου – Αλλάζουμε τον ελλαττωματικό μετασχηματιστή.

Φύλλο ελέγχου καύσης – Ημερολόγιο λεβητοστάσιου

Ο αδειούχος εγκαταστάτης και συντηρητής καυστήρων είναι υποχρεωμένος μετά από κάθε συντήρηση να εκδίδει φύλλο ελέγχου καύσης και μετά από κάθε επίσκεψη.

Επίσης θα πρέπει να ενημερώνει το ημερολόγιο λεβητοστασίου για το είδος της παρέμβασης που πραγματοποιήθηκε στην εγκατάσταση.

Συμβουλές για την ασφάλεια του λεβητοστασίου σε μια εγκατάσταση

Συμβουλές για την ασφάλεια του λεβητοστασίου σε μια εγκατάσταση.

  • Ο χώρος του λεβητοστασίου θα πρέπει να διατηρείτε καθαρός από εύφλεκτα υλικά.
  • Η πόρτα του λεβητοστασίου πρέπει να παραμένει πάντα κλειστή.
  • Τα ανοίγματα αερισμού πρέπει να διατηρούνται πάντα ανοιχτά και οι θυρίδες των περσίδων πρέπει να παραμένουν πάντα ανοιχτές και καθαρές από σκουπίδια.
  • Μην απενεργοποιείτε ανιχνευτές και άλλα συστήματα ασφαλείας της εγκατάστασης.
  • Αλλάξτε φθαρμένα σπιράλ καπναγωγών και τοποθετείστε καπέλο στην κεντρική καπνοδόχο.
  • Αλλάξτε φθαρμένα καλώδια ρεύματος και καλύψτε γυμνούς πίνακες ρεύματος.
  • Καλέστε εξειδικευμένο συνεργείο για συντήρηση καυστήρα πετρελαίου και ακολουθείστε τις συμβουλές τους.

Κατασκευαστές (μάρκες) για λέβητες – καυστήρες πετρελαίου (diesel)

Ο τεχνικός (καυστηρατζής) μπορεί να προβεί στην συντήρηση, επισκευή και τοποθέτηση κάθε μάρκας, από κατασκευαστές για λέβητες – καυστήρες πετρελαίου (diesel). Ενδεικτικές μάρκες – εμπορικές επωνυμίες:

  • Θερμίς
  • Alfa
  • Arco
  • Baltur
  • Bauherr
  • Bentone
  • Blucalor
  • Bosch
  • Buderus
  • Calda
  • Compact
  • Daikin
  • Dakon
  • De Dietrich
  • DemirDokum
  • Domusa
  • Epoca
  • Euroenergy
  • Eyuropa
  • Ferroli
  • Firebird
  • Giersch
  • Grant
  • Halcotherm
  • Hoval
  • Kiturami
  • Lamborghini
  • Master
  • Mavil
  • Mytherm
  • Oscar
  • Pansolar
  • Pansolar
  • Powertherm
  • Radiant
  • Rapido
  • Red
  • Rinnai
  • Saturn
  • Sime
  • Tasso
  • Termet
  • Thermolev
  • Thermostahl
  • Torrent
  • Vaillant
  • Vasco
  • Viessmann
  • Warmhaus
  • Werstahl
  • Wolf
  • Zentratherm
#Λέβητας και #Καυστήρας για #πετρέλαιο. Ραντεβού για #service από τεχνικό του 11888 giaola