Αρχική » Καταναλωτής » Ενδιάμεσες ανοιξιάτικες εκπτώσεις Μαϊου στα εμπορικά καταστήματα
Γυναίκα στα κόκκινα μπροστά από επιγραφή που αναγράφει «SALE» ... promo για τις Ανοιξιάτικες εκπτώσεις

Ενδιάμεσες ανοιξιάτικες εκπτώσεις Μαϊου στα εμπορικά καταστήματα

Ενδιάμεσες ανοιξιάτικες εκπτώσεις Μαΐου. Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά την εκπτωτική περίοδο και ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά.

Ενδιάμεσες ανοιξιάτικες εκπτώσεις καταστημάτων – Μάιος

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις έχουν καταργηθεί. Επιτρέπεται η διενέργεια προσφοράς ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα, σύμφωνα με σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων που ψηφίστηκε στη Βουλή.

Όπως αναφέρεται στο άρθρο 6 του νομοσχεδίου «καταργούνται οι ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι και επιτρέπεται η διενέργεια προσφοράς ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα».

Ως εκπτωτικές περίοδοι, κατά τη διάρκεια των οποίων επιτρέπεται η πώληση εμπορευμάτων ή η παροχή υπηρεσιών με μειωμένες τιμές, ορίζονται οι εξής:

α) χειμερινές εκπτώσεις, από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου και

β) Θερινές εκπτώσεις, από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου.

Οι προσφορές ορισμένης ποσότητας προϊόντων ή ορισμένης κατηγορίας προϊόντων, πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Κατά τη διενέργεια των προσφορών θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς, στα σημεία όπου πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα, η αρχική και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων, με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης ανά προϊόν.

Εκπτώσεις στην Ελλάδα – Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Εκπτώσεις στην Ελλάδα – Τι να προσέχουν οι καταναλωτές.

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές;

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές κατά την εκπτωτική περίοδο;

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη.

Οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα λόγω λάθους.

Στη διάρκεια των εκπτώσεων, είναι υποχρεωτική η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση.

Επίσης, προτείνεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστών έκπτωσης.

Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.

Οι καταστηματάρχες σε περίπτωση ελέγχου θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ποσοστά ανοιξιάτικων εκπτώσεων υπολογισμός

Εάν σε δυσκολεύουν οι πράξεις ή έννοιες και υπολογισμού με ποσοστά για τις ανοιξιάτικες εκπτώσεις κλπ, τότε δες – δοκίμασε το άρθρο μας Υπολογισμοί  με ποσοστό επί τοις εκατό % – Ποσοστά υπολογισμός – Percentage Calculator.

Ποσοστά, online υπολογισμοί επίλυσης με 5 διαφορετικούς τρόπους. Αρχική και τελική τιμή, ποσοστιαίες μεταβολές, κατανόηση και εξάσκηση κλπ

Ενδιάμεσες ανοιξιάτικες #εκπτώσεις - εκπτωτική περίοδο στα εμπορικά #καταστήματα #Sales