Αρχική » Διατροφή » Διατροφικές Συμβουλές » Τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων. Δίαιτα – Διατροφή – Συμβουλές
Γυναίκα στην ζυγαριά που γράφει «HELP» ... λογικο αφού δεν γνωρίζει τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων σε δίαιτα και διατροφή

Τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων. Δίαιτα – Διατροφή – Συμβουλές

Τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων. Δίαιτα – Διατροφή – Συμβουλές. Τα άτομα που διατηρούνται σε ένα υγιές βάρος είναι τα άτομα που απολαμβάνουν αυτό που τρώνε. Η σημασία του πρωινού και του ύπνου, η ενυδάτωση του οργανισμού με νερό οι υγιεινές διατροφικές συνήθειες, η καθημερινή συμπεριφορά και η σωματική άσκηση.

Τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων. Δίαιτα – Διατροφή – Συμβουλές

Φαίνεται άδικο σε όσους παχαίνουν με ένα γλυκάκι παραπάνω, αλλά τελικά υπάρχουν όντως άνθρωποι που τρώνε αρκετά χωρίς να παίρνουν βάρος.

Υπάρχει μία έρευνα που επιβεβαιώνει ότι η σοβαρή παχυσαρκία είναι γενετική.

Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, εκείνοι που είναι πολύ αδύνατοι, είναι γονιδιακά διαφορετικοί από τον υπόλοιπο πληθυσμό.

Ωστόσο, η παχυσαρκία συνδέεται άρρηκτα και με την καθιστική ζωή που κάνουμε, καθώς και με την κακή διατροφή.

Πέραν όμως της γενετικής, ας δούμε και μερικά πρακτικά μυστικά των αδύνατων ανθρώπων :

Τρώνε πάντα πρωινό, κοιμούνται επαρκώς και καλά, πίνουν αρκετό νερό, τρώνε πάντα σε πιάτο και όχι από την συσκευασία.

Tην ώρα που τρώνε δεν ασχολούνται με άλλα πράγματα, πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ με λίστα.

Επίσης είναι δραστήριοι, έχουν πολλά ενδιαφέροντα, έχουν υιοθετήσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες, δεν έχουν στο σπίτι τρόφιμα που τα θεωρούν πειρασμούς.

Τρώνε όταν πεινάσουν και σταματάνε όταν χορτάσουν.

Βάζουν όρια στους γύρω τους και διεκδικούν αυτά που τους αξίζουν, έχουν αυτοπεποίθηση και αγαπάνε τον εαυτό τους.

Πρωινό γεύμα με γάλα, δημητριακά, φρούτα, μέλι, πορτοκαλάδα - Breakfast

Δίαιτα – Πρωινό – Ύπνος – Νερό – Φαγητό αδύνατων ανθρώπων

Ας δούμε παρακάτω μερικά μυστικά που έχουν υιοθετήσει οι αδύνατοι άνθρωποι :

Δίαιτα

Δεν κάνουν δίαιτα.

Φυσικά και άμα κάποιος κάνει δίαιτα μπορεί να αδυνατίσει.

Σε αυτό το άρθρο δεν αναφερόμαστε σε αυτούς που στερούνται για να είναι αδύνατοι.

Αναφερόμαστε σε αυτούς που χωρίς να αισθάνονται ότι στερούνται και ότι προσπαθούν για αυτό, καταφέρνουν να διατηρούνται σε ένα βάρος κοντά στο φυσιολογικό τους.

Πρωινό

Τρώνε πάντα πρωινό.

Σίγουρα όλοι έχετε ακούσει ότι «πρέπει» να τρώμε πρωινό.

Αν θέλετε να βρείτε ιδέες για πρωινό, ρίξτε μια ματιά στο σχετικό μας άρθρο Πρωινό γεύμα. Δέκα συνταγές για να ξεκινήσετε σωστά τη μέρα.

Δεν «πρέπει» λοιπόν, απλά είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος για τον οργανισμό του.

Τρώγοντας πρωινό αυτά τα άτομα λοιπόν, και απαραίτητα πριν πιούν καφέ, δίνουν στον οργανισμό τους την εντολή να βάλει στο «φουλ» τις μηχανές και να αρχίσει να καίει όσο περισσότερο μπορεί.

Το πώς θα συνεχίσει να καίει βέβαια μέσα στην ημέρα εξαρτάται και από τις επόμενες εντολές που θα του δώσουν.

Από το αν κάποιος θα φάει πρωινό, επίσης, κρίνεται και το πόσο επιρρεπής θα είναι μέσα στην ημέρα του να κάνει λιγούρες και να αναζητά τροφές που έχουν αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη.

Ύπνος

Ύπνος. Κοιμούνται επαρκώς και καλά.

Η έλλειψη ύπνου προκαλεί ατονία. Οι υπογλυκαιμίες επίσης προκαλούν ατονία.

Έχει συνδυάσει όμως ότι όταν καταναλώσει κάτι με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη, «ανεβαίνει».

Γι’ αυτό λοιπόν, ο επαρκής χρονικά και ποιοτικά ύπνος, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τον έλεγχο της τροφής.

Νερό

Πίνουν αρκετό νερό.

Πίνοντας νερό, βοηθούν δηλαδή τον οργανισμό τους να λειτουργεί το καλύτερο δυνατόν.

Τον βοηθούν να είναι επαρκώς ενυδατωμένος, απαλλαγμένος τόσο από την αφυδάτωση όσο και από την κατακράτηση.

Αλλά και τον βοηθούν ώστε να γίνεται τόσο η καλύτερη δυνατή μεταφορά των θρεπτικών συστατικών στο κύτταρο, όσο και η απομάκρυνση των τοξινών από το κύτταρο.

Φαγητό

Τρώνε πάντα το φαγητό σε πιάτο και όχι από την συσκευασία.

Τρώνε καθιστοί στο τραπέζι και όχι όρθιοι πάνω από τον νεροχύτη, ή πάνω από την κατσαρόλα ή ανοιγοκλείνοντας το ψυγείο.

Αδύνατοι άνθρωποι. Ενδιαφέροντα – όρια – διατροφικές συνήθειες

Ποιες διατροφικές συνήθειες και ενδιαφέρονται έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι;

Φαγητό

Την ώρα που τρώνε φαγητό δεν ασχολούνται με άλλα πράγματα.

Δεν σηκώνονται συνέχεια από το τραπέζι, δεν μιλάνε στο τηλέφωνο, δεν παίζουν με το κινητό.

Δεν συζητάνε θέματα που τους αγχώνουν ή τους φορτίζουν.

Δραστηριότητες

Πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ με λίστα – Είναι δραστήριοι.

Τους αρέσει να μετακινούνται με τα πόδια, να πηγαίνουν στα σούπερ μάρκετ, να κάνουν μία βόλτα στην παραλία, να δοκιμάζουν καινούργια πράγματα και δραστηριότητες.

Κινούνται καθημερινά και το απολαμβάνουν.

Και κινούνται χωρίς να σκέφτονται ότι το κάνουν για να αδυνατίσουν, αλλά γιατί τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα.

Ενδιαφέροντα

Έχουν πολλά ενδιαφέροντα.

Και επομένως έχουν και άλλα πράγματα να απολαμβάνουν πέραν από το φαγητό.

Δεν περιμένουν μόνο από την τροφή να τους καλύψει όλες τις ανάγκες τους (την ανάγκη για απόλαυση, για εκτόνωση, για χαλάρωση, για διασκέδαση, για διαφορετικότητα και ποικιλία).

Διατροφικές συνήθειες

Έχουν υιοθετήσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Όχι με γνώμονα το αδυνάτισμα, αλλά με γνώμονα την υγεία και την ποιότητα ζωής!

Δεν έχουν στο σπίτι τρόφιμα που τα θεωρούν πειρασμούς. Τρώνε όταν πεινάσουν και σταματάνε όταν χορτάσουν.

Αγαπάνε το φαγητό και θέλουν να το απολαμβάνουν στα πλαίσια του να καλύψουν την βιολογική τους ανάγκη.

Όρια

Βάζουν όρια στους γύρω τους.

Και επομένως προστατεύουν τον εαυτό τους από εντάσεις και εκνευρισμούς.

Διεκδικούν αυτά που τους αξίζουν, έχουν αυτοπεποίθηση και αγαπάνε και φροντίζουν τον εαυτό τους.

Έχουν αναζητήσεις και προσπαθούν να βελτιώνονται.

Σωματικό βάρος. Για τους ανθρώπους που θέλουν να μπουν σε μια διαδικασία δίαιτας, να θυμάστε ότι:

Τα άτομα που διατηρούνται σε ένα υγιές βάρος χωρίς να στερούνται, είναι τα άτομα που απολαμβάνουν αυτό που τρώνε.

Τα άτομα που συνεχώς είναι σε μία διαδικασία δίαιτας και παρόλο που στερούνται δεν μπορούν να χάσουν βάρος είναι αυτά που τρώνε για να απολαύσουν.

Ypologismos.gr ● 300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators
Τα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων. #Δίαιτα - #Διατροφή - Συμβουλές για καθημερινή άσκηση