Αρχική » Υπολογισμοί - Calculators » Υπολογισμός και τρόποι αύξησης πωλήσεων, εσόδων. Marketing calculator
Διάγραμμα - chart που αναπαριστά την αυξητική τάση των πωλήσεων και εσόδων | Υπολογισμός και τρόποι αύξησης πωλήσεων, εσόδων

Υπολογισμός και τρόποι αύξησης πωλήσεων, εσόδων. Marketing calculator

Marketing calculator, υπολογίστε online πόσο αποτελεσματικό είναι το μάρκετινγ σας και πόσο μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας (τζίρο) με 3 παραμέτρους.

Marketing calculator. Υπολογισμός  & τρόποι αύξησης πωλήσεων

Διαπιστώστε πως μεταβάλλοντας μία τιμή από τις 3 που επηρεάζουν τον τζίρο, αυτός μεταβάλλεται συνολικά.

Μεταβολές Marketing - τεχνικές πωλήσεων

1ο Αριθμός διαφορετικών Πελατών

Εάν καταφέρεις να αυξήσεις τον αριθμό πελατών (νέοι πελάτες)

Έτος βάσης
Μεταβολή σε
% μεταβολής

2ο Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου

Εάν καταφέρεις να αυξήσεις την αξία της μέσης συναλλαγής ανά πελάτη (ψωνίσει περισσότερα)

Έτος βάσης
Μεταβολή σε
% μεταβολής

3ο Τιμολόγια ανά πελάτη το έτος

Εάν καταφέρεις να αυξήσεις τον αριθμό των συναλλαγών ανά πελάτη ανά έτος (ξανα-ψωνίσει)

Έτος βάσης
Μεταβολή σε
% μεταβολής
Αποτελέσματα - Τζίρος

Μεταβολή σε Κύκλο Εργασιών - Τζίρο

Εάν έχεις κάνει όλα τα παραπάνω (1x2x3), τότε θα έχεις τις αθροιστικά κάτωθι επιπτώσεις στα έσοδα σου

Έτος βάσης
Μεταβολή σε
% μεταβολής

Συνολικά ετήσια έσοδα – Κύκλος εργασιών – Τζίρος

Τα συνολικά ετήσια έσοδα της επιχείρισης σας, ο κύκλος εργασιώντζίρος σας δηλαδή είναι στην ουσία μια απλή μαθηματική σχέση ως εξής:

Τζίρος= Αριθμός διαφορετικών Πελατών x Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου x Τιμολόγια ανά πελάτη το έτος

Όποιο μέρος από τα 3 του πολλαπλασιασμού αυξήσετε / βελτιώσετε …  θα αυξήσετε τα τελικά σας έσοδα (άρα και κέρδη).

Marketing caclulator – Χρησιμότητα υπολογισμού

Online Υπολογισμός | HelpPost.grΘέλετε να αναπτύξετε (αύξηση εσόδων) την επιχείρησή σας αλλά δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε;
Ό,τι κι αν κάνετε μέχρι σήμερα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας καταλήγει να επηρεάζει έναν από τους παρακάτω τρεις αριθμούς – σχέσεις.

  • Να αυξήσετε τον αριθμό των πελατών σας .
  • Να αυξήσετε την αξία της μέσης συναλλαγής (αξία τιμολογίου / απόδειξης)
  • Να αυξήσετε τον αριθμό των συναλλαγών ανά πελάτη ανά έτος.
1

Αριθμός διαφορετικών Πελατών

Ο Αριθμός διαφορετικών Πελατών είναι το πλήθος των διαφορετικών πελατών πχ 50, 250, 3.650 κ.ο.κ που αγόρασαν προϊόντα από το κατάστημα σας κατά την χρήση – έτος.

Το πελατολόγιο της χρήσης – έτος  δηλαδή. Μπορεί να εξαχθεί από την εμπορική διαχείριση του προγράμματος που χρησιμοποιείτε εύκολα.

2

Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου

Η Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου, είναι το μέσο έσοδο ανά πώληση, πόσα χρήματα σου αφήνει μέσο όρο κάθε πελάτης που μπαίνει στο μαγαζί σου πχ 50€, 9,5€, 1250€ κοκ.

Μπορεί να εξαχθεί εύκολα από την μαθηματική σχέση: Κύκλος εργασιών / πλήθος αριθμό τιμολογίων για την χρήση (δηλαδή από το πρόγραμμα της εμπορικής διαχείρισης που χρησιμοποιείτε) 

3

Αριθμός Τιμολογίων ανά πελάτη το έτος

Ο Αριθμός Τιμολογίων ανά πελάτη το έτος είναι το πόσες φορές ο κάθε διαφορετικός πελάτης αγόρασε από το κατάστημα σας μέσα στην εξεταζόμενη χρήση – έτος.

Με απλό τρόπο… πόσες φορές ο κύριος Κώστας ήρθε και ψώνισε από το κατάστημα σας φέτος. Πόσες φορές τον «βάλατε» στο κατάστημα και ψώνισε.

Παράδειγμα εφαρμογής.

Είχατε φέτος 100 διαφορετικούς πελάτες (το 1) όπου ο καθένας έκανε κατά μέσο όρο το έτος 1,5 συναλλαγή (το 3) στο κατάστημα σας με μέση αξία συναλλαγής τα 10 € (το 2). Τότε ο κύκλος εργασιών σας – τζίρος ήταν 1.500 ευρώ.

Εάν για κάθε ένα από τους 3 παράγοντες που επηρεάζουν τον τζίρο σας, βρείτε τρόπο να τον βελτιώσετε κατά 10% τότε θα διαπιστώσετε ότι ο κύκλος εργασιών σας θα αυξηθεί κατά 33,10% !!!

Η βελτίωση των μεγεθών είναι θέμα δικό σας και απλών τεχνικών και πρακτικών Marketing  που πρέπει να εφαρμόσετε.

Online #υπολογισμός αύξησης στις #πωλήσεις με #marketing για #επιχειρήσεις